۱۸ آذر ۱۳۸۴

دولت پاسخگو

بررسی علل حادثه : هواپیما جعبه ی سیاه نداشته ، بنابر این باید از طریق بررسی مکالمات مساله روشن شود.
انجام تحقیقات دقیق و بی طرفانه:چون هواپیما متعلق به ارتش بوده تحقیقات نیز توسط ارتش باید انجام شود .
حمل مسافر با هواپیمای نظامی از رده خارج:یکی از کاربردهای هواپیما حمل نیرو و چتر باز است !!!.
دادن اجازه ی پرواز به هواپیمای دارای نقص فنی : کی گفته ؟ هر کی گفته غلط کرده ... بیاد ثابت کنه تا ما از کون دارش بزنیم .
کشته شدن اینهمه خبرنگار : هواپیما بیمه بوده و دیه ی کشته شدگان پرداخت میشود !!! .
بکار گیری خلبان ناشی : خلبان 2200 ساعت سابقه پرواز داشته ( یعنی حتی در صورتی که روزانه 4 ساعت سابقه ی پرواز با یک هواپیمای سم پاش داشته باشد جمع سابقه ی اون مرحوم میشود 550 روز " کمتر از دو سال " اون هم برای هواپیمائی با این مشخصات).
سایر اعتراضات 1 : کشته شدگان بنا بر قوانین نظامی "شهید !!!" محسوب می شوند.
سایر اعتراضات 2 : همینه که هست ... حرفیه ؟؟؟!!! .
سایر اعتراضات 3 : خفه بشید ، به هیچکس ربطی نداره ، هرکس هم زیادی حرف بزنه به اتهام تشویش اذهان عمومی ، افشای اطلاعات محرمانه ، اقدام بر علیه امنیت ملی ، بازداشت و یکی از ملخهای به جا مانده به ماتحتش فرو می کنیم .

هیچ نظری موجود نیست: